games
Pluizig Avontuur
Door technologie en kennis te combineren, hebben we een VR / AR-gerichte studiegame voor kinderen van 6-8 jaar gecreëerd.
/Oculus go gameplay
/Pluizig Avontuur
Innovatie
Innovatie biedt nieuwe mogelijkheden op de markt. In dit project richten we ons op het onderzoek & de ontwikkelingskant van innovatie. Het verkennen van nieuwe hard en software met technisch en / of functionele
innovaties die resulteren in een interactieve demostratie.
In dit project kies je een vraag en bouw je je eigen team, wij kozen de vraag ‘Hoe kunnen we een spel bouwen met AR / VR voor kinderen, dat audio-signalen gebruikt en gebruik maakt van een fysieke (educatieve) activiteit?’
VR
Door technologie en kennis te combineren, creëren we verschillende VR / AR-gerichte studiegames voor kinderen van 6-8 jaar.
Onze aanpak is om een virtuele omgeving voor kinderen te creëren op basis van hun voorkeuren en verschillende studieomgevingen. Onze missie is om een interessantere en meeslepende leeromgeving in de klas te brengen. Omdat kinderen van nature gemotiveerd zijn door de nieuwere technologische innovaties, zal ons product zeker de aandacht van de jongeren houden en het opdoen van kennis leuk en interactief maken.
Ons product heeft een VR-headset nodig. Na het opzetten van de headset zie je een startscherm met de boomhut op de achtergrond.
Doelgroep
Met behulp van de controller kun je het spel starten, dat zal leiden tot een korte fade-outscène en je in de boomhut zult bevinden waar een knuffel-koala op een boom zit en een knuffel-eekhoorn op een boomstronk die je door het doel van het spel zal leiden. In de boomhut zie je verschillende dingen waarmee je kunt interacten. In de kamer bevindt zich een lege boekenplank die wordt gebruikt om de trofeeën op te slaan die je wint door het spel te spelen. Nadat je contact hebt gehad met Chippy de eekhoorn, word je naar een grasveld geleid, naar het huis van Chippy. Dit is de locatie van de minigame waar je ballonnen moet vangen. Gebruik je vlindernet om letters te vangen om hele woorden te maken. De woorden die je moet maken kun je terugvinden op het schoolbord.
/het team
Brandon Frank
* Co-Scrum master
* Designing mechanics
* Designing mini-game characters
* Animations
* Toy car model
* Kody VA
* Website
* Testing preparations & lead
Avery Pereira
* Scrum master
* Audio engineer
* Music, audio, and all present sound effects
* FMOD implementation
* Outline shader
* Combining mini-games with school subjects
* Git control
Jelle Vrieze
* VR Implementation
* Programming functionality
* Lead engineer
Emanuel Velez Cano
* Particle effects
* Lighting artist
* Post processing
* Level design
* Colour correcting in unity
* Spatial UI elements for mini-games
Stefania Dimitrova
* Designing and sketching characters from Brandon
* Character portraits for Chippy and Kody
* Modelling Kody in ZBrush
* Trees for the balloon mini-game
* Start, replay, exit button
* Skybox
Martin Minchev
* Swing for balloon scene
* Colour theory for kids research & shapes research
* Modelling the main room & toys
* Writing website content